Στο Justmyhome θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων μας.
Αν αλλάξατε γνώμη ή παραλάβατε προϊόν σε διαφορετική κατάσταση απ’ ότι περιμένατε, θα φροντίσουμε την αλλαγή του και θα βρούμε μαζί αυτό που θέλετε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:
Γενικοί όροι
- Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
- Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Justmyhome και να έχει όλα τα ταμπελάκια του καθώς και άθικτη τη συσκευασία του.
- Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Προϊόντα που εξαιρούνται από την πολιτική επιστροφών
Για υγειονομικούς λόγους, δεν μπορεί να γίνει αλλαγή σε προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί και ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες:
- Γυναικεία/Ανδρικά σλιπ
- Καλσόν
- Κάλτσες
- Μαγιο
- Λαστεξ
Επίσης, όλα τα προϊόντα, ανεξαρτήτως κατηγορίας, που πωλούνται με έκπτωση 40%, 50% και 60% δεν επιστρέφονται ούτε αλλάζονται.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει αποδεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό υπόλοιπο ίσης αξίας με το κόστος του/των προϊόντος/-ων που αγοράσθηκαν για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω το αντίτιμο που αντιστοιχεί στο κόστος του προϊόντος/προϊόντων που αγοράσθηκαν. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος των μεταφορικών ή/και της αντικαταβολής, εφόσον έχει εφαρμοστεί, δεν επιστρέφεται. Με όποιον τρόπο κι αν έχει γίνει η εξόφληση μιας παραγγελίας, το επιστρεφόμενο ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που ορίζεται από τον πελάτη κατόπιν επικοινωνίας με το Justmyhome. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το Justmyhome κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να απορρίψει το αίτημα επιστροφής του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις
Πολιτική Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων.
Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας, για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:
- Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο returns@justmyhome.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Συμπληρώνετε το Έντυπο Επιστροφής που θα βρείτε στην παραγγελία σας και το εσωκλείεται στο προς επιστροφή δέμα. Σε περίπτωση που χρειάζεστε εκ νέου το έντυπο ή που ξεχάσατε να το συμπεριλάβετε στο δέμα σας, μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ και να μας το στείλετε με mail στο returns@justmyhome.gr
- Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή:
- AN ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ COURIER: επιλέγετε επιστροφή με την εταιρεία courier που παραλάβατε και χρέωση παραλήπτη ή
- ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: επικοινωνείτε με την μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων γίνεται αποκλειστικά με την εταιρία courier από την οποία παραλάβατε, χωρίς καμία επιβάρυνση μεταφορικών.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)
Σε προϊόντα που έχουν υποστεί μεταποίηση, μετά από απαίτηση του πελάτη, δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.
Το Justmyhome δίνει τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα που αναγράφεται στην απόδειξη.
- Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Συμπληρώνετε το Έντυπο Επιστροφής που θα βρείτε στην παραγγελία σας και το εσωκλείεται στο προς επιστροφή δέμα. Σε περίπτωση που χρειάζεστε εκ νέου το έντυπο ή που ξεχάσατε να το συμπεριλάβετε στο δέμα σας, μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ και να μας το στείλετε με mail στο returns@justmyhome.gr
- Αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή: α) με ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη. Η μετέπειτα χρέωσή θα είναι 5 ευρώ, ανεξαρτήτως όγκου προϊόντος ή β) σε συνεννόηση με την μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση. Η χρέωσή σας θα είναι είτε 9 είτε 15 ευρώ ανάλογα με τον όγκο του/των προϊόντων.
**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 211 2218888
- Να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
- Να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του.
- Να μην έχει πλυθεί.
- Να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια του.
- Να συνοδεύεται το προϊόν από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
- Να έχει συσκευαστεί ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε αλλοίωση ή φθορά κατά τη μεταφορά του.
Ο πελάτης καλείται να επιστρέψει τα προϊόντα που επιθυμεί, κάνοντας χρήση της εταιρίας courier από την οποία τα παρέλαβε με χρέωση του justmyhome. Σε αυτήν την περίπτωση το κόστος μεταφορικών επιστροφής των 5 ευρώ θα μετακυλιστεί σε αυτόν με την αποστολή της νέας του παραγγελίας.
Η νέα παραγγελία που θα του αποσταλεί θα έχει επιπλέον χρέωση μεταφορικών 5 ευρώ.
Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα αφαιρεθούν από τα χρήματα που θα σας επιστραφούν 5 ευρώ.
Επιστροφή χρημάτων γίνεται σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών.
Σε περίπτωση χρήσης άλλης courier τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα justmyhome διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αλλάζει τους όρους και τις προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Ακύρωση Παραγγελιών
Σε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, πριν την αποστολή και παράδοση σε courier θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας, καλώντας στο 2112218888 ή με αποστολή e-mail στο returns@justmyhome.gr. αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας σας. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.